Klienditugi

GPS Valve OÜ
Tel: 56 224 193
E-mail: kontakt@inosat.ee
Kellaajad: tööpäevadel 08.30-17.30

Kui Teil tekib küsimusi meie toodete kohta siis võtke meiega ühendust või vaadake korduma kippuvaid küsmusi.

Korduvad küsimused:

Mis juhtub, kui mu auto aku ühendatakse lahti? (Car Locatori puhul)

Kui see peaks juhtuma, siis lülitub Car Locator automaatselt ümber seadme sisemisele akule. Selle akuga peab seade vastu kuni 15 päeva olenevalt aku staatusest ja seadme konfiguratsioonist.

Mu lokaator ei tööta. Mida peaksin tegema?

Palun veenduge, et seadme sim kaart töötab (kontrollige kaardi kontojääki ja GSM levi). Samuti veenduge, et seadme aku on laetud.

Kas seade võib tekitada segavaid laineid?

Kõik lokaatorid sisaldavad GSM moodulit, mis tähendab, et nad genereerivad samasuguseid laineid nagu tavaliseld mobiiltelefonid.

Kas ühe kontoga võibolla seotud rohkem kui üks lokaator?

Jah.

Kas üks lokaator võib olla seotud mitme kontoga?

Ei.

Mida tähendab My Locatori või Child Locatori LED tuli?

Tulukese iga vilkumine tähendab 20%-list aku laetust.

  • Tuli ei vilgu – Lokaatori aku on tühi
  • Tuli vilgub 1 kord – aku on vähem kui 20% laetud
  • Tuli vilgub 2 korda – aku on laetud 20% – 40%
  • Tuli vilgub 3 korda – aku on laetud 40% – 60%
  • Tuli vilgub 4 korda – aku on laetud 60% – 80%
  • Tuli vilgub 5 korda – aku on laetud rohkem kui 80%

Mida tähendab Car Locatori LED tuli?

Tulukese värvus näitab GSM staatust:

  • Punane – GSM levi puudub
  • Roheline – GSM levi olemas

Tulukese vilkumine näitab GPS-i staatust:

  • Tuli vilgub – GPS levi puudub
  • Tuluke põleb ühtlaselt – GPS levi on olemas

Kas SMS teavitus “Aku laetavus on alla 20%” saadetakse ka siis, kui lokaatoril puudub GPS levi?

Jah, oluline on vaid GMS levi olemasolu.

Ma ei saa aktiveerida My Locatori mikrofoni, et kuulata, mis toimub seadme läheduses?

See võimalus töötab ainult siis, kui kõne aktiveeritakse numbrilt, mis on määratud lokaatori seadetes. Kasutatav number ei saa olla peidetud number.

Mu lokaator ei tööta, olen proovinud kõiki pakutud lahendus. Mida teha?

Lokaatorile tuleks teha restart. Seda saab teha ühendades lokaatori laadijasse vähemalt viieks sekundiks. Pärast seda tuleks kontrollida lokaatori GSM levi ja aku laetavust.

Mu lokaatori aku kestab ainult 2-3 päeva. Mis võib valesti olla?

Peaksite kontrollima lokaatori seadeid. Turvatsoonid, alarmid, teekonna jälgimine ja mikrofoni aktiveerimine kõik kahandavad aku kestvust. Samuti peaksite kontrollima kommunikatsioonilogi. Intensiivne kasutus vähendab aku kestvust.

Kui seade läheb üle turvatsooni piiri, siis ma ei saa SMS teadet. Miks?

Selle juhtumiseks võib olla mitu põhjust:

  • Turvatsooni raadius võib olla liiga väike. Suurendage turvatsooni raadiust.
  • Lokaator ei suutnud asukohta salvestada alarmi perioodilisuse piirides. Vähendage alarmide perioodilisuse aega.
  • Lokaator võib olla metallesemete läheduses, mis vähendavad GPS signaali tugevust.
  • Päeva esimesel kasutuskorral (näiteks lahkudes kodust) võib lokaatoril GPS signaali kätte saamine võtta veidike rohkem aega.